RIMA

راهکار مدیریت محتوای سایت

قابلیت های بیشماری که در این راهکار نسبت به سایر سیستم ها ارائه شده است به شما امکان میدهد تا بتوانید از طریق ابزارها و کانالهای مختلف یک حس خوب و به یادماندنی را به مشتریانتان انتقال دهدید.این راه کار در بخش مدیریتی بگونه ای جاسازی و پیاده سازی شده است که حس راحتی و انعطاف پذیری فوق العاده را در راستای مدیریت محتوای سایتتان به شما میدهد و شما را از صرف زمان زیاد و منابع دیگر بی نیاز میکند.

سیستم مدیریت محتوای ریما مجموعه ای کامل از انواع راه کارهای تحت وب است که تجربه ای متفاوت را برای کاربرانش به آرمغان می آورد.ریما سعی کرده است تا کاربر درگیر پیچیدگیهای فنی نشود و از کار بر روی سایت خود لذت ببرد.این بدان معنا است که شما میتوانید محیطی زیبا و لذت بخش را برای بازدیدکنندگان و مشتریانتان با صرف مدت زمان اندک ، فراهم کنید و بیشتر بر روی خواسته های آنها و توسعه کسب و کار الکترونیکی خود متمرکز شوید.

ویژگی های ممتاز

ویراستار قدرتمند

ویرایشگر توکار ریما ابزارهای فرمت بندی مانند انواع لیست ها،جداول و استایل های از پیش تعریف شده را در اختیار شما قرارمیدهد.درعین حال شما میتوانید ویدئوها و تصاویر خود را درج کنید و لینک به صفحات داخلی یا دیگر سایت ها را در متن و محتوا قراردهید.

اطلاعات بیشتر

پشتبانی از MVC

پشتیبانی از تکنولوژی MVC در ریما به شما امکان میدهد تا در طراحی و ویرایش محتوای خود رویکرد معنایی بیشتری داشته باشید.شما بعنوان ویرایشگر محتوا میتوانید محتوای خود را تولید یا طراحی کنید و آن را در پایگاه داده ریما ذخیره نمایید. از طرفی برنامه نویسانی که بر روی سایت شما کد نویسی انجام میدهند میتوانند با بهره گیری از محتوایی که شما تولید و ذخیره کرده اید برنامه شما را تولید و برخط نمایند.

اطلاعات بیشتر

محتوای چند زبانه

داشتن سایتی که به چندین زبان ترجمه شده باشد اولین قدم در راه توسعه کسب و کار الکترونیکیِ شما در دنیای تجاریِ امروز بحساب می آید.ریما به شما این امکان را میدهد که بتوانید به سادگی سایتی با چندین زبان مختلف ، داشته باشید.زبانهایی مانند روسی،عربی،فارسی،ترکی، و تعداد نامحدود زبان های دیگر .

اطلاعات بیشتر

وب پارت ها

ریما مجموعه ای فوق العاده از وب پارتهایی که برآورده کننده نیازهای کلی شما هستند، ارائه کرده است.در واقع وب پارتها بخش هایی از سایت شما هستند که باید بصورت پویا پیاده شوند.محدوده این وب پارتها از وب پارتهایی برای پیاده سازی انواع منوها و نمایشگرهای لیستی و داده ای تا وب پارتهای ماژولهای سیستم مانند انجمن ها و بلاگ تا سبد خرید متغییر است.کلیه وب پارت ها دارای تنظیماتی هستند که میتوانید آنها را بر اساس نیازهای خود تنظیم و در سایت قرار دهید.

اطلاعات بیشتر

کتابخانه های رسانه ای

با استفاده از ریما میتوانید به هر تعداد دلخواه کتابخانه چند رسانه ای تولید کنید و تصاویر ، موزیک ها ، ویدیوها،فایل های pdf ، اسلاید ها و حتی برنامه های مبتنی بر فلش و سیلورلایت خود را در آنها ذخیره کنید.شما قادر خواهید بود تا این فایل ها و تصاویر را در داخل متن درج کنید و یا آنها را بصورت گالری نمایش دهید.

اطلاعات بیشتر