RIMA

راهکار بستر نرم افزاری

ریما یک سیستم مدیریت محتوای همه کاره است که قابلیت های منحصربفردی از قبیل ، مجموعه ای از امکانات بی نظیر و قابلیت سفارشی سازی در هر سطح را برای ایجاد سریع وب سایت ها ارائه میدهد.این سیستم مدیریت محتوا مبتنی بر تکنولوژی ASP.NET بوده و بگونه ای طراحی شده است که میتواند با هر نوع سیستم back-endی ترکیب شود.بدین تریب انعطاف پذیری فوق العاده را در اختیار برنامه نویسان و توسعه دهندگان قرار میدهد.

سیستم مدیریت محتوای ریما مجموعه ای کامل از انواع راه کارهای تحت وب است که تجربه ای متفاوت را برای کاربرانش به آرمغان می آورد.ریما سعی کرده است تا کاربر درگیر پیچیدگیهای فنی نشود و از کار بر روی سایت خود لذت ببرد.این بدان معنا است که شما میتوانید محیطی زیبا و لذت بخش را برای بازدیدکنندگان و مشتریانتان با صرف مدت زمان اندک ، فراهم کنید و بیشتر بر روی خواسته های آنها و توسعه کسب و کار الکترونیکی خود متمرکز شوید.

ویژگی های ممتاز

اهراز هویت

در سیستم ریما، شما می توانید هویت بازدیدکنندگان را با استفاده از روش های مختلف اهراز هویت، شناسایی کنید : .NET Forms Authentication, Windows Authentication, Facebook, LinkedIn, Live ID , ... . همچنین شما می توانید اطلاعات پایگاه داده کاربران خود را با سیستم ریما ترکیب کنید یا از سایر سرویس ها در ترکیب با سیستم ریما استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر

تجمیع متناوب

اطلاعات بیشتر

قابلیت توسعه و API

اطلاعات بیشتر

درگاه یکپارچه سازی

ماژول یکپارچه سازی تعبیه شده در سیستم ریما به شما این امکان را می دهد تا سیستم خود را با سیستم های ثالث ترکیب کنید. این ماژول همچنین این امکان را به شما می دهد تا هر تعداد کانکتور در ارتباط با هر تعداد سیستم خارجی تنظیم کنید و فرآیند یکپارچه سازی را از یک نقطه مدیریت کنید.

اطلاعات بیشتر