RIMA

راهکار بازاریابی آنلاین

با استفاده از راهکار بازاریابی آنلاین ارائه شده در ریما ، یک نمای 360 درجه کامل و یکپارچه از مشتریان خود را در اختیار دارید ، همچنین می توانید یک نگرش بهنگام و عملی برای حصول اطمینان از میزان رضایتمندی و میزان حس خوب ارائه شده به مشتری داشته باشید و با توجه به اولویت های مشتری ، محتوای دلخواه وی را در اختیارش قرار دهید. با بهره گیری ازسیستم آمارگیر قدرتمند ، سیستم امتیازبندی مشتیریان بالقوه ، و اتوماسیون بازاریابی می توانید مشتریان بالقوه خود را افزایش دهید ، پویش های خود را تجزیه و تحلیل و بهبود دهید تا بتوانید پیام درست را به افراد درست در زمان درست برسانید.

سیستم مدیریت محتوای ریما مجموعه ای کامل از انواع راه کارهای تحت وب است که تجربه ای متفاوت را برای کاربرانش به آرمغان می آورد.ریما سعی کرده است تا کاربر درگیر پیچیدگیهای فنی نشود و از کار بر روی سایت خود لذت ببرد.این بدان معنا است که شما میتوانید محیطی زیبا و لذت بخش را برای بازدیدکنندگان و مشتریانتان با صرف مدت زمان اندک ، فراهم کنید و بیشتر بر روی خواسته های آنها و توسعه کسب و کار الکترونیکی خود متمرکز شوید.

ویژگی های ممتاز

شخصی سازی محتوا

با استفاده از شخصی سازی محتوا میتوانید با ارائه محتوای متناسب با علاقمندی های کاربر، سرنخ ها و تبدیلات زیادی را بدست بیاورید.درکنار استفاده از بخش بندی و شخصی سازی شما اطمینان حاصل میکنید که محتوای درست را به مخاطب درست ارائه میدهید(یعنی پیوند صحیصی بین علاقمندی های مخاطب و محتوای دلخواه وی در سایت ایجاد کرده اید).

اطلاعات بیشتر

اتوماسیون بازاریابی

همانطور که بازدیدکنندگان در مدت زمانی که به عنوان مشتری در سایت گام های مختلفی بر می دارند، با استفاده از اتوماسیون بازاریابی می توانید آن ها را به محتوای مناسب هدایت کنید و در همین حال، فرایند فروش را به روش شخصی سازی شده آغاز کنید.

اطلاعات بیشتر

ایمیل مارکتینگ

با این روش شما فورا متوجه خواهید شد که چه تعداد از مردم ایمیل های شما را باز و بر روی آن کلیک کرده اند. از این طریق شما متوجه خواهید شد که چه نوع محتوای ایمیلی برای کاربران شما جذاب بوده و بر اساس این بازخورد محتوای ایمیل های خود را بهینه سازی کنید.

اطلاعات بیشتر

مدیریت یکپارچه کمپین

این ویژگی به شما کمک می کند تا با اجرای فرایند بازاریابی کراس چنل (Cross-Channel) اطلاعاتی را از هر کانال بدست بیاورید.همچنین  نیازی به تولید ماژول های جدید یا استفاده از سایر ابزارهای بازیابی آنلاین موجود در بازار ندارید. با این قابلیت فوق العاده عالی می توانید کمپین های مفید و با ارزش خودتان را ایجاد و راه اندازی کنید و آن ها را با کمترین زحمت ممکن در یک مکان مشخص تجزیه و تحلیل کنید.

اطلاعات بیشتر

امتیاز دهی

با سیستم امتیاز دهی فراهم شده در این سیستم شما می توانید به طور خودکار فرایند ارزش دهی به محصولات و ... را انجام داده و اطلاعات بسیار مفیدی بدست آورید و در نهایت این اطلاعات مهم را جهت افزایش میزان فروش در اختیار تیم فروش خود قراردهید.

اطلاعات بیشتر

آزمون A/B

آزمون های A/B و MVT این امکان را به شما می دهند تا با ارائه مکرر انواع صفحات آزمایشی به بازدیدکنندکان خود، صفحاتی را که بازخورد بهتری دارند شناسایی و بهینه سازی کنید.

اطلاعات بیشتر