RIMA

امکانات سیستم مدیریت محتوای ریما

ریما مجموعه ای از بهترین امکانات را جهت مدیریت سایت برای شما فراهم آورده است

تعریف و سفارشی کردن قوانین

گردش کار استاندارد سیستم ریما، این اجازه را به شما می دهد تا برای هر سندی که تعیین می کنید، تعداد نامحدودی از مراحل گردش کار را تعریف نمایید. با استفاده از رابط کاربری مبتنی بر مرورگر سیستم ریما، مراحل تعریف شده قابل ویرایش و مرتب سازی هستند.

زمانیکه گردش کار استاندارد، کافی نیست.

سیستم مدیریت محتوای ریما، سیستم گردش کار پیشرفته ای را برای کارهای بزرگ ایجاد کرده است. از جمله یادآوری خودکار، اعمال و رفتار زمانبندی شده، طراحی کامل گردش کاری به صورت ویژوال و ... . گردش کار محتوای ریما به شما کمک می کند تا در هر پروژه بزرگی موفق باشید.

خلاصه کاملی از فرآیند گردش کار از ابتدا تا انتها

در طول فرآیند گردش کار، کاربران می توانند خلاصه ای از وضعیت همه اسناد را مشاهده کنند. مدیران محتوا می توانند نسخه کامل تاریخچه سند را مشاهده و از روند فرآیند گردش کار مطلع شوند.

دریافت اطلاعیه پس از اجرای هر مرحله

زمانی که اجرای یک مرحله کامل می شود، فرایند گردش کاری یک ایمیل به طور خودکار به مدیران فرآیند ارسال می کند و به آن ها اطلاع می دهد که یک کار در مرحله تایید و منتظر آن هاست. اینکار، دیده شدن آخرین نسخه های محتوا را تضمین می کند و اینکه کاری که به حال خود رها شده باشد، وجود ندارد.

هرگز کار شخص دیگری را بازنویسی نکنید.

به لطف قفل گذاری محتوا، شما هیچ نگرانی از بابت بازنویسی اطلاعات توسط دیگران نخواهید داشت. قفل گذاری محتوا منجر به قفل شدن هر سند یا به عبارتی خارج شدن سند از دسترس سایر کاربران (Checked Out) می شود. سایر کاربران فقط زمانی می توانند تغییرات خود را اعمال کنند که سند آزاد (Checked  In)  شده باشد.