RIMA

امکانات سیستم مدیریت محتوای ریما

ریما مجموعه ای از بهترین امکانات را جهت مدیریت سایت برای شما فراهم آورده است

شخصی سازی صفحه اصلی و داشبورد

ویجت ها می توانند توسط بازدیدکنندگان ثبت نام شده در سایت جهت شخصی سازی صفحه اصلی و داشبورد استفاده شوند. هنگامی که توسعه دهنده،  یک ناحیه بر روی صفحه را به عنوان ناحیه قابل تنظیم و سفارشی سازی تعیین می کند، شما می توانید ویجت ها را در این ناحیه افزوده یا پیکربندی کنید و محتوای شخصی خود را بسازید. تغییرات فقط توسط کاربری که آن را ایجاد کرده، قابل مشاهده است.

گزینه های پیکربندی انعطاف پذیر

همانطور که ویجت ها به کاربران سایت توانایی های زیادی را ارائه می دهند، مدیران و توسعه دهندگان این ویجت ها را کنترل می کنند. نواحی که ویجت ها را می توان در آن ناحیه قرار داد توسط توسعه دهندگان تعریف می شود. هر ویجت قابل پیکربندی است بطوریکه ویجت در کجا و توسط چه نقش کاربری در دسترس باشد، توسط مدیران تعیین می شود.

ویجت های آماده

ریما مجموعه از ویجت های از پیش ساخته شده را که طیف گسترده ای از قابلیت ها را پوشش می دهند، آماده کرده است، شامل :
  • فرم ها
  • بنرها
  • نقشه ها
  • محتوای پویا
  • و غیره

مجموعه ای از ویژگی ها با افزودن یک ویجت بر اساس وب پارت موجود قابل توسعه است. در صورتیکه توسعه یا ایجاد ویجت های جدید ضروری باشد، توسعه دهندگان می توانند ویجت ها با قابلیت های جدید را با استفاده از ویژوال استودیو ایجاد کنند.

ویرایش پیشرفته صفحه

ویجت ها قابلیتی فراتر از تغییر محتوای متنی یا تصویری یک صفحه را در اختیار ویرایشگر محتوا قرار می دهند. طراحی کلی یک صفحه قابل پیاده سازی به صورت دلخواه است و هر قابلیتی توسط ویجت ها قابل پیاده سازی است به گونه ای که این قابلیت ها فقط با چند کلیک ساده درج می شوند. ویجت ها انعطاف پذیری قابل توجهی در اختیار ویرایشگرها قرار می دهند تا هر گونه تغییرات مورد نیاز خود را اعمال کنند بدون اینکه نیاز به پرسشی از توسعه دهنده داشته باشند.

یکپارچه سازی برای گروه ها

همانند ویرایشگرهای محتوا، ویجت ها به مدیران گروه های اجتماعی یا مدیران گروه های کاری این امکان را می دهند تا طراحی عملکرد صفحات خود را که متعلق به آن گروه هستند، سفارشی سازی کنند. این کار به طور مستقیم از طریق حالت انلاین سایت قابل اجرا است، حتی اگر مدیر گروه دسترسی به واسط کاربری سیستمی نداشته باشد.