RIMA

امکانات سیستم مدیریت محتوای ریما

ریما مجموعه ای از بهترین امکانات را جهت مدیریت سایت برای شما فراهم آورده است

ویژگی های شبکه های اجتماعی

ماژول گروه با تعدادی از ویژگی های شبکه های اجتماعی در سیستم ریما ترکیب شده و به کاربران اجازه می دهد تا در یک گروه مشترک شوند. این ویژگی ها شامل :


مفهوم گروه می تواند برای پورتال های سازمانی یا پورتال های همکاری نیز در نظر گرفته شود. برای مشاهده اطلاعات بیشتر می توانید ماژول کارگروه را ببینید.

دعوتنامه ها و عضویت در گروه ها

ممکن است کاربران ثبت نام شده وب سایت تلاش کنند تا به هر گروهی که به آن علاقه دارند، ملحق شوند. اعضاء گروه امکان دعوت سایر نفرات به گروه را دارند. علاوه بر این، ایجاد گروه ها با امکان مدیریت اختصاصی امکان پذیر است. در اینگونه موارد، هر کاربر جدید قبل از فعال شدن در گروه باید توسط یکی از مدیران گروه تایید شود.

مدیریت مستقیم گروه ها توسط کاربر از طریق سایت بر خط

کاربران می توانند گروه های خود را بدون هیچ پیچیدگی خاصی ایجاد کنند. ساختار صفحه هر گروه از طریق قالب های از پیش تعریف شده که توسط توسعه دهندگان طراحی شده، کپی می شود. مدیران گروه می توانند محتوا، تنظیمات و همه ویژگی های گروه را مدیریت کنند. گروه های که جدیدا ایجاد شده اند، ممکن است نیازمند تایید مدیر سایت باشند.(به صورت کاملا اختیاری)

ایمیل های اطلاع رسانی

سیستم به طور خودکار ایمیل های اطلاع رسانی درباره دعوتنامه ها و تغییرات در وضعیت اعضاء گروه را به اطلاع کاربران مرتبط با آن گروه ارسال می کند. این کار به ویژه برای مدیران گروه بسیار مفید است، زیرا به آن ها کمک می کند تا کاربران جدیدی را که نیازمند تایید هستند،  رهگیری و شناسایی کند. ایمیل های اطلاع رسانی به طور کامل قابل تنظیم و طراحی دلخواه هستند.

تنظیمات امنیتی فردی

محتوای هر گروه می تواند توسط تمام بازدیدکنندگان سایت، اعضاء سایت یا فقط توسط اعضاء گروه قابل دسترس باشد. همچنین هرگروه مجموعه ای از نقش های منحصر بفرد خودش را دارد که تعیین می کند چه فعالیت هایی توسط اعضاء گروه قابل انجام و اجرا است.