RIMA

امکانات سیستم مدیریت محتوای ریما

ریما مجموعه ای از بهترین امکانات را جهت مدیریت سایت برای شما فراهم آورده است

کسب و کار خود را بیش از 450 وب پارت آماده شده گسترش دهید

در سیستم ریما بیش از 450 وب پارت آماده استفاده متناسب با نیاز شما و بدون نیاز به برنامه نویسی به آسانی قابل پیکربندی است. شما فقط با کشیدن این وب پارت ها بر روی صفحه با موس خود آن ها را می توانید به صفحه اضافه کرده و تنظیمات آن را پیکربندی کنید. این وب پارت ها محدوده وسیعی از نیازهای شما را پوشش می دهند : منوها، repeater ها، گریدها، نقشه ها و بسیاری از ماژول وب پارت ها مانند اشتراک در خبرنامه، ثبت نام کاربر یا سبد خرید. کد تولید شده از طریق وب پارت ها قابلیت تنظیم بالایی دارند و شما می توانید به آسانی وب پارت های مورد نظر خود را در محیط ویژوال استودیو (کنترل های ASCX) ایجاد کنید.

یکپارچگی کدهای دلخواه و ویژگی ها

حتی اگر شما از مدل توسعه مبتنی بر مرورگر استفاده می کنید، می توانید به آسانی وب پارت ها، صفحات ASPX یا اطلاعات را از طریق سیستم های خارجی یکپارچه سازی کنید. شما به آسانی می توانید وب پارت های جدید مبتنی بر استاندارد ASCX در ویژوال استودیو ایجاد کنید.

انتخاب ابزار متناسب با سلیقه

در سیستم ریما شما حق توسعه از طریق واسط مبتنی بر مرورگر به طور مستقیم یا با استفاده از ویژوال استودیو را دارید. در حالیکه واسط مبتنی بر مرورگر برای طراحان وب کار آسانی است، توسعه دهندگان ماهر می توانند از تجربیات موجود خود استفاده کرده و از ویژوال استودیو یا سایر ابزارهایی که دوست دارند، استفاده کنند. همچنین شما می توانید از ترکیب هر دوی این روش ها در یک وب سایت واحد استفاده کنید.

داشتن کنترل کامل بر روی تمامی کدهای HTML

اگر شما یکی از توسعه دهندگانی هستید که می خواهید کدهای HTML شما صریح و شفاف باشد و با استانداردها سازگار باشد، سیستم ریما این قابلیت را به شما می دهد تا کدهای خود را در بخش های زیر بهینه سازی کنید :

  • طرح و آرایش ظاهری صفحه
  • مبدل ها
  • فرم ها
  • کنترل های وب
  • CSS استایل ها

شما همچنین می توانید از نمایش صفحه مبتنی بر CSS استفاده کنید. همه این کارها از طریق واسط مبتنی بر مرورگر و بدون هیچ محدودیتی قابل انجام است.