RIMA

بلاگ

نکات مهم و مقالات، همه چيز درباره مارکتينگ، وب ، سئو و ...

4 فاکتور بسیار مهم در رتبه بندی گوگل

1396/05/15 . ديدگاه ها : 0



1- محتوا :

رتبه بندی یکی از اساسی ترین فاکتورهای رتبه بندی در گوگل است. در مطالعاتی که اخیرا انجام گرفته، مشخص شده است که 53% از 20 جستجوی صورت گرفته در گوگل دارای کلمات کلیدی در تگ title هستند و کمتز از 40% دارای کلمات کلیدی در تگ H1 هستند. این تعداد هر سال روبه کاهش است که به وضوح نشان می دهد گوگل وب سایت ها را بر اساس محتوا شناسایی می کند نه فقط با استفاده از کلمات کلیدی - بنابراین همواره یک محتوای جامع در وب سایت خود داشته باشید.

2- Backlink

backlink ها یک عامل مهم در رتبه بندی گوگل هستند اما در طول سالیان، گوگل نحوه جداسازی لینک های بد را از لینک های خوب فرا گرفته است. در صورتیکه لینک ها از چندین دامنه متنوع و معتبر باشند اثر خوبی در رنکینگ شما خواهند داشت. هنگامی که شما مقدار زیادی از این لینک ها با کیفیت بالا را کسب کنید، سه سگنال مهم در رتبه بندی را بدست آورده اید :
  1. تعداد backlink
  2. قدرت backlink
  3. تنوع backlink

توجه داشته باشید که یکی از نقش های کلیدی در کسب backlink های معتبر، شبکه های اجتماعی هستند که دارای لینک های با کیفیت هستند. این تحقیق نشان می دهد که هر چه تعداد backlink های شما از شبکه های اجتماعی چون فیسبوک بیشتر باشد تاثیر آن در رتبه بندی شما بشتر خواهد بود.

ادامه دارد ...

اين مقاله را به اشتراک بگذاريد :

دیدگاه ها در حال حاضر هیچ دیدگاهی برای پست وبلاگ وجود ندارد.
Security code