RIMA

امکانات سیستم مدیریت محتوای ریما

ریما مجموعه ای از بهترین امکانات را جهت مدیریت سایت برای شما فراهم آورده است

ارسال اطلاعات فرم ها به فایل اکسل فقط با یک کلیک

داده های ارسال شده، در پایگاه داده ذخیره شده و قابل انتقال به فایل های اکسل فقط با یک کلیک هستند. این کار به این معنی است که شما می توانید اطلاعات جمع آوری شده را مجددا استفاده  کنید و این اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنید، به اشتراک بگذارید یا در خارج از سیستم ریما این اطلاعات را آرشیو کنید.

ارسال ایمیل های اطلاع رسانی، اطلاعیه ها و پاسخ های خودکار

زمانیکه یک بازدید کننده یک فرم یا به عبارتی یک درخواست را از طریق فرم به شما ارسال می کند، مدیر می تواند این اطلاعات را یا از طریق سیستم و یا از طریق ایمیل دریات نماید. برای مثال، تیم فروش سایت، اطلاعاتی را که بازدید کننده از طریق فرم تماس با ما ارسال کرده را دریافت می کند.

شما همچنین می توانید پاسخگوی خودکار را برای فرم های ارسالی بازدید کننده تنظیم کنید. اینکار زمانی مفید است که شما بخواهید یک برگه خاص را جهت دانلود پیشنهاد دهید و این برگه برای بازدید کننده خود ارسال کنید تا بازدید کننده جزئیات تماس خود را جهت تکمبل اطلاعات وارد نماید.

انتشار فرم بر روی سایت

شما می توانید فرم ها را از طریق ویرایشگر WYSIWYG بر روی سایت منتشر کنید. فقط کافیست با یک کلیک فرم مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ایجاد فرم های آنلاین

ماژول فرم های آنلاین در سیستم مدیریت محتوای ریما، به شما این امکان را می دهد تا فرم های دلخواه خود را بدون داشتن علم خاصی ایجاد و در سایت خود منتشر کنید.

با استفاده از این فرم ها می توانید هر نوع اطلاعاتی را که نیاز دارید، دریافت کنید.می توانید فرم ها را برای پیام ها، سفارشات، ثبت نام در یک رویداد خاص،  نرم افزار کار، نظرسنجی و یا هر چیز دیگری که تمایل دارید، ایجاد کنید. علاوه بر این ها، می توانید مقادیر هر ورودی را برای هر فیلد مانند ایمیل و ... محدود کنید.

سیستم به طور خودکار این فرم را در پایگاه داده ایجاد می کند و شما را برای کار با آن آماده می سازد.

قابلیت طراحی و چینش دلخواه

به صورت پیش فرض، هر فرم به صورت چینش جدول گونه (Table) نمایش داده می شود. هر چند شما می توانید چینش و طراحی فرم ها را با استفاده از کدهای HTML خود تعریف کنید. همچنین می توانید برای هر نوع ورودی و برچسب فرم CSSهای مورد نظر خود را تعریف کنید.