RIMA

امکانات سیستم مدیریت محتوای ریما

ریما مجموعه ای از بهترین امکانات را جهت مدیریت سایت برای شما فراهم آورده است

استفاده از شخصیت ها در راستای شخصی سازی کردن محتوا

سیستم مدیریت محتوای ریما، ماژول شخصیت سازی را به شما کاربران ارائه کرده است که شما را قادر می سازد تا شخصیت هایی را تعریف و ایجاد کنید و آن را به هر کاربر وب سایت بر اساس قوانین از پیش تعریف شده اختصاص دهید. هیچ مهارت خاصی جهت اعمال شخصیت ها در راستای شخصی سازی محتوا در وب سایت شما وجود ندارد. شما می توانید تنظیمات را مدیریت کنید، شخصیت ها را تعریف کنید و محتوا را بدون نیاز به تیم توسعه دهندگان کنترل کنید.


ویجت شخصی سازی تعبیه شده در سیستم، شما را قادر می سازد تا محتوا را فقط به شخصیت های انتخاب شده، نمایش دهید. با ساماندهی بهتر تک تک مخاطبان خود ار طریق محتوای ارائه شده به آن ها، می توانید مبادلات و جذابیت برند خود را افزایش دهید.

امکان تعریف نامحدود شخصیت ها

شخصیت ها در سیتم ریما با انواع قوانین مختلف قابل تعریف هستند، شامل صفت های صریح و آشکار، صفت های منطقی و صفت های ترکیبی، همچنین تعاملات با وب سایت و ایمیل ها. نه تنها شما می توانید قوانین خود را تعریف کنید بلکه می توانید این قوانین را به طور کاملا دلخواه پیاده سازی کرده و شخصیت های کاملتری در وب سایت خود ایجاد کنید، در نتیجه اینکار، می توانید محتوایی دقیق و تجربی را در اختیار کاربران خود قرار دهید.

افزایش بهره وری و تبدیلات با استفاده از شخصیت سازی

ماژول شخصیت به شما کمک می کند تا محتوای مناسب و دقیقی را به بازدیدکنندگان خود ارائه دهید و در نتیجه محبوبیت برند خود را افزایش دهید، بهره وری کمپین های بازاریابی را به حداکثر برسانید و نرخ تبدیلات را افزایش دهید.

قابلیت ترکیب با سایر ابزارهای بازاریابی

راهکار بازاریابی آنلاین سیستم ریما این ماژول را که قابل ترکیب با سایر ابزارهای بازاریابی آنلاین مانند ایمیل مارکتینگ و اتوماسیون بازاریابی می باشد، ارائه می کند.


شما می توانید ایمیل های شخصی سازی شده را به هر بخش کاربری که به شخصیت هایی نسبت داده شده اند ارسال کنید و اطمینان حاصل کنید که محتوا و پیام ارسالی مرتبط با آن را دریافت کرده اند