RIMA

امکانات سیستم مدیریت محتوای ریما

ریما مجموعه ای از بهترین امکانات را جهت مدیریت سایت برای شما فراهم آورده است

پیشنهاد محصولات مرتبط

حفظ مشتری با ارئه راهکارها و محصولات مناسب برای خرید و کسب یک تجربه عالی از خرید یک محصول حاصل می شود. همه ما چیزهای مختلف زیادی را دوست داریم. ابزار پیشنهاد محصولات به شما این امکان را می دهد تا پیشنهاد خود را به هر مشتری به گونه ای هدایت کنید که آن محصولات را ببیند.

مشتریان شما همواره محصولات پیشنهادی از طریق دوستان خود را پیگیری می کنند و اینکار بخش اعظمی از تصمیمات آن ها برای خرید را شامل می شود. بنابراین چرا اعتماد مشتریان را از طریق پیشنهاد محصولات که کاملا متناسب با نیاز و سلیقه آن هاست، بدست نیاوریم؟

پیشنهادات، مبتنی بر رفتار مشتریان در وب سایت می باشد (مانند آیتم مشاهده شده، خرید شده و رای دادن و ...)، بنابراین هیچ نیازی به شخصی سازی دستی وجود ندارد. تجارب بدست آمده ثابت می کند که کسب یک تجربه مناسب خرید نه تنها منجر به وابستگی مشتری به برند شما می شود بلکه به طور خودکار منجر به افزایش فروش شما می شود.

به آسانی یک تجربه خرید رویایی ایجاد کنید

برخلاف سایر سیستم ها، این ماژول به طور کامل با راهکار بازاریابی آنلاین سیستم ریما ترکیب شده که این به معنی هیچ زحمتی جهت ترکیب آن برای شما می باشد. در حقیقت، شما می توانید آن را در عرض چند دقیقه راه اندازی کنید. این ابزار به آسانی قابل سفارش سازی متناسب با نیاز ها و قوانین شماست حتی در سناریو های پیچیده نیز قابل مدیریت است.

این ابزار می تواند در هر صفحه ای قرا بگیرد (صفحه اصلی، صفحه جزئیات محصول، سبد خرید و ...) یا در هر نوع تبادل یا در ایمیل مارکتینگ. گزارش های حاصله بینش جامعتری در مورد نیاز مشتریان و اینکه چطور پیشنهادات مناسبی را اجرایی کنیم، به شما ارائه می دهد.

افزایش فروش به همراه افزایش وفاداری مشتری

هر مالک یک فروشگاه به خوبی می داند که کلید او برای موفقیت و یک تجارت پرسود فقط جذب مشتری نیست بلکه افزایش فروش به مشتریان بسیار اهمیت دارد. تجارب لذت بخشی که شما می توانید با پیشنهاد محصولات خود به مشتری بدهید، شما را در افزایش وفاداری مشتری، تکرار خرید، و همچنین افزایش حجم سفارشات و درنتیجه افزایش میزان کل فروش کمک می کند.


این ابزار همچنین به شما کمک می کند تا به بهترین وجه ، بسته های پیشنهادی خود را جهت افزایش بهره وری به مشتریان خود ارائه دهید.

هوشمند به سبک آمازون

ترکیب ریما با ابزار پیشنهاد محصول، شما را قادر می سازد تا در هرلحظه، محصولاتی را به مشتریان خود توصیه کنید. اینکار منجر به افزایش فروش، وفاداری مشتری و افزایش سود دهی می شود. راهکار بازاریابی آنلاین ریما، نه تنها شما را از سردرگمی در یکپارچه سازی سیستم ها نجات می دهد بلکه شما می تواند از ابزار های بازاریابی دیجیتال قدرتمند که سیستم ریما در ترکیب با راهکار های بازاریابی جهت ارائه یک تجربه لذت بخش و کامل از خرید به مشتری فراهم آورده، بهره مند می کند.