RIMA

امکانات سیستم مدیریت محتوای ریما

ریما مجموعه ای از بهترین امکانات را جهت مدیریت سایت برای شما فراهم آورده است

ارتباط میان دارایی های کمپین

با مدیریت یکپارچه کمپین ها، زمان جهت اجرای کمپین ها به میزان زیادی کاهش می یابد. شما می توانید کمپین های تبلیغاتی مانند ایمیل ها، تخصیص منابع محتوا مانند صفخات ورودی، پارامترهای استاندارد رهگیری UTM را اضافه کنید و رهگیری تعداد بازدیدهای هر صفحه، تبدیلات و مقادیر را به طور مستقیم در تنظیمات کمپین مشخص کنید. شما می توانید محتوا را جدا از مدیریت کمپین ایجاد کنید، برای مثال یک نفر می تواند محتوای صفحات ورودی را ایجاد کند در حالیکه فرد دیگری کمپین ها (افزودن ایمیل ها، ایجاد چهارچوب صفحات ورودی و ..) را آماده کند.

گزارشات

گزارشات به شما این بینش را می دهد تا میزان موفقیت کمپین ها و عملکرد هرکانال تبلیغاتی را به طور خاص ارزیابی کنید. همچنین می توانید نحوه تعاملات بازدیدکنندگان را با کمپین های خود مشاهده و آنالیز کنید، به گونه ای که چه تعداد از بازدیدکنندگان از طریق ایمیل به صفحات شما ارجاع داده شده اند و چند نفر فرم را به شما ارسال کرده و مقالات یا هر چیز ییگری را مشاهده یا دانلود کرده اند. با استفاده از گزارشات ارتقاء یافته کمپین ها و فرآیند ساده شده جهت رهگیری کمپین، شما می توانید نتایج حاصله از همه کانال ها را سریعتر تفسیر کرده و آن را بفهمید. اینکار به شما کمک می کند تا کمپین های خود را برای حصول نتایج بهتر بهینه سازی کرده و توسعه دهید.

ایمیل مارکتینگ

مدیریت یکپارچه کمپین ها در ترکیب با سیستم ایمیل مارکتینگ ریما کار می کند و به شما آماری دقیق و کامل درباره نحوه موفقیت کمپین های ایمیل مارکتینگ تحت عناوینی همچون تحویل و .... ارائه می دهد. همچنین شما می توانید نتایج را از طریق معیارهای اساسی مانند تعداد ایمیل های ارسال و تحویل داده شده، نرخ تحویل، نرخ ایمیل های باز شده و نرخ کلیک ها، بررسی کنید.

رهگیری کمپین

مدیریت کمپین از طریق فعالیت ها،  بطور قابل توجهی قابلیت های رهگیری و تجربه کاربر از ماژول کمپین را گسترش می دهد. بازاریاب ها می توانند هشت نوع تبدیل در یک کمپین را تعریف و رهگیری کنند، به این معنی که می توانند فعالیت های مشتریان خود را بهتر رهگیری کرده و اطلاعات بیشتری در مورد رفتار آن ها در وب سایت کسب کنند.
  • بازدیدهای صفحه
  • ارسال فرم
  • ثبت نام کاربران
  • اشتراک در خبرنامه ها
  • جستجوهای داخلی
  • محصولات افزوده شده به سبد خرید
  • خریدها
  • رویداد رزرواسیون

نمای کلی کمپین

برای اینکه یک نمای کلی مناسب از کمپین داشته باشید، شما می توانید کمپین ها را بر اساس وضعیت آن ها انتخاب کنید - درافت(Draft)، کمپین هایی که شما در حال حاضر بر روی آن ها کار می کنید؛ پایان یافته، کمپین هایی که اجرای آن ها پایان یافته است. همچنین شما می توانید کمپین ها را بر اساس نام آن ها یا بر اساس بازدیدکننده ها مرتب سازی کنید. نمای کلی کمپین به شما درباره اینکه چه تعداد کاربر با کمپین شما در تعامل بوده اند، نرخ تبدیلات کمپین چیست و تعداد تبدیلات واقعی از کمپین مشخص شده شما چقدر است، اطلاعاتی ارائه می دهد.

کمپین های دلخواه

مدیریت یکپارچه کمپین ها در سیستم ریما، به شما این امکان را می دهد تا کمپین های دلخواه خود را ایجاد کنید. اینکار به شما در آنالیز بهتر و دقیق تر مراحلی که در کسب و کار شما بسیار اهمیت دارند، کمک می کند. با فراهم شدن آنالیزهای بیشتر، شما می توانید رهبری بهتری داشته و کمپین های تبلیغاتی بهتری ایجاد کنید.

زمانبندی و بهینه سازی کمپین ها

کمپین ها برای اجرا قابل زمانبندی هستند،هر زمان که شما بخواهید می توانید آن ها را در هنگام اجرا ویرایش کنید. سیستم تبدیلات، بازاریاب ها را قادر می سازد تا کمپین های در حال اجرا را  بدون از دست دادن هیچ اطلاعاتی ویرایش و اصلاح کنند - فعالیت هایی که رهیگیری آن ها در نظر گرفته نشده و سایر فعالیت ها که می توانند به کمپین اضافه شوند تا نتایج بهتری حاصل شوند. بازاریاب ها می توانند آنالیز بهتری از نحوه گشت و گذار بازدید کننده های سایت داشته باشند و به آسانی بفهمند که چه تعداد از کاربران یک گام رو به جلو در سایت داشته و چه تعداد در میانه راه سایت را رها کرده اند. بازاریاب ها می توانند هر دو نوع را ترکیب کرده و یک تبدیل مستقل ایجاد کنند. علاوه بر این، بازاریاب ها می توانند اهداف کمپین های خود را تعریف کنند تا بینش جامعتری از عملکرد کمپین ها بدست آورند.