RIMA

امکانات سیستم مدیریت محتوای ریما

ریما مجموعه ای از بهترین امکانات را جهت مدیریت سایت برای شما فراهم آورده است

پیگیری و پرورش مشتریان بالقوه

برخلاف سایر سیستم ها ، در ریما بازدیدکنندگان ناشناس هم میتوانند یک بینش درونی نسبت به وب سایتتان در اختیار شما قرار دهند.وب سایت شما کلیه عملکردهای بازدیدکننده ، از زمان رسیدن به سایت تا ثبت نام و ... را جمع آوری میکند.چنین داده های با ارزشی به شما کمک میکند تا بتوانید کمپین های خود را به طرز واضحی تحلیل کنید ، درک روشنی ار بازدیدکنندگان داشته باشید و بتوانید بهینه سازی های عملی و درستی را برای داده های تولید شده داشته باشید.

شناخت مشتریان (حتی بازدیدکنندگان ناشناس) با این روش ، نگرش بی نظیری را در باره خواسته ها و نیازهای آنها در اختیار شما قرار میدهد در نتیجه شما میتوانید دقیقا چیزهایی را که آنها نیاز دارند یا بدنبال آن هستند ارائه کنید.

سهولت در ادغام و بارگذاری مخاطبان در سیستم

نه تنها میتوانید داده های تولید شده در ریما را با سیستم های دیگر (CRM یا ERP) تلفیق کنید و از به روز بودن پایگاه داده خود اطمینان حاصل کنید بلکه میتوانید مخاطبان خود را که در آن سیستم ها تولید شده اند وارد سیستم ریما کنید.
بدون داشتن دانش فنی خاصی میتوانید با بهره گیری از ابزارهای بازاریابی آنلاین بر روی مخاطبانی که قبلا توسط سیستم های دیگر تولید شده اند کار کنید و در راستای بازاریابی هدفمند و موثر، آنها را در گروه های مخاطبی کوچکتر تقسیم بندی کنید.

شخصی سازی هوشمندانه

از آنجاییکه ماژول مدیریت مخاطب و ابزار پیچیده ای بنام شخصی سازی با هم ترکیب شده اند ، براحتی میتوانید از داده های رفتاری (مانند بازدید صفحات،کمپین های درگیر،اسناد و فایل های دانلود شده و غیره) و دموگرافی ها (مانند ، مکان،سن،جنسیت و غیره) برای ارائه یک محتوای شخصی سازی شدۀ متناسب با علاقمندی های بازدید کننده ، استفاده کنید.
همچنین با تقسیم بندی مخاطبان به گروه ها یا شخصیت های کوچکتر میتوانید محتوای مناسبتری را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.

فهم چندکاناله

سیستم مدیریت مخاطب در ریما با غربال داده ها در قالب یک پلتفرم فراگیر ، یک نمای کامل از پروفایل ها ، فعالیتها ، ترافیک لحظه ای  و رفتار یک مشتری خاص  در اختیار شما قرارمیدهد.بعدا میتوان از این بینش عمیق و با ارزش در رده بندی مشتریان بالقوه، پروش مشتریان بالقوه،شخصی سازی محتوا و بهینه سازی موثر تجربه مشتری استفاده کرد.