RIMA

امکانات سیستم مدیریت محتوای ریما

ریما مجموعه ای از بهترین امکانات را جهت مدیریت سایت برای شما فراهم آورده است

ارسال مطالب به شبکه های اجتماعی

با ابزار بازاریابی شبکه های اجتماعی در راهکار بازاریابی آنلاین سیستم ریما ، شما می توانید محتوای جدید وب سایت خود را به طور خودکار در توئیتر، فیسبوک و لینکدین ارسال کنید، محتوای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و آن ها را بدون نیاز به کار اضافی نمایش دهید.

ارسال مطالب به شبکه های اجتماعی به طور مستقیم از طریق واسط ویرایشگر سند با قابلیت استفاده آسان و با استفاده از کنترل ها یا با طراحی گردش کاری قابل انجام است.

کسب بینش اجتماعی

ارسال مطالب به شبکه های اجتماعی فقط منجر به افزایش علاقمندی و محبوبیت شرکت شما نمی شود بلکه می تواند یک بینش عمیق برای شما فراهم آورد که اینکار فهم بهتری از مشتریان و انتظارات آن ها از برند را به شما می دهد.

راهکار بازاریابی آنلاین ریما یک بینش و آنالیز کاملا یکپارچه شده با فیسبوک، لینکدین و توئیتر ارائه می دهد که نظارت شما بر تعداد لایک ها، اشتراک ها و ... را آسان می کند.

ارسال خودکار مطالب به کانال های اجتماعی

طراحی گردش کار شما را قادر می سازد تا به آسانی مراحل  گردش کار خود را برای انتشار خودکار محتوا در شبکه های اجتماعی تعریف کنید. حالا همه محتوای وب سایت با استفاده از این گردش کار در شبکه های اجتماعی منتشر می شوند.

بدون نیاز به پیکربندی و برنامه نویسی، گردش کار به آسانی قابل اصلاح است و به طور مستقیم از طریق مرورگر بروزرسانی می شود، این بدین معناست که شما گردش کار را در تمام اوقات تحت کنترل دارید.

شبکه اجتماعی - استراتژی برای موفقیت

با افزایش تعداد مشتریانی که تصمیم گیری برای خرید کردن آن ها متکی به شبکه های اجتماعی می باشد، شما نیاز دارید تا محتوای خود را به صورت ثابت و دائم از راه های مختلف در شبکه های اجتماعی منتشر کنید. راهکار بازاریابی آنلاین ریما این امکان را فقط با چند کلیک ساده در اختیار شما قرار داده است.

روش راحتتری نسبت به این روش برای انتشار محتوا وجود ندارد. شبکه های اجتماعی برای موفقیت کسب و کار شما بسیار حیاتی هستند. راهکاری که ریما ارائه کرده است بهترین راهکاری است که تا کنون در میان سیستم های مدیریت محتوا ارائه شده است.