RIMA

امکانات سیستم مدیریت محتوای ریما

ریما مجموعه ای از بهترین امکانات را جهت مدیریت سایت برای شما فراهم آورده است

ارتباط دو طرفه با SharePoint

SharePoint تعبیه شده در نسخه پیشرفته سیستم ریما از کتابخانه های توصیه شده مایکروسافت برای برقرای ارتباط با SharePoint استفاده می کند و به شما این اجازه را می دهد تا لیست ها، فایل ها، کتابخانه اسناد و تصاویر را از طریق SharePoint نسخه های 2010، 2013 و Online SharePoint بر روی وب سایت خود استفاده کنید. همچنین می توانید وب سایت خود را از طریق SharePoint بروز رسانی کنید.

انتشار محتوای SharePoint در سیستم ریما

SharePoint تعبیه شده در سیستم ریما این اجازه را به شما می دهد تا چندین اتصال مبتنی بر SharePoint برای هر سایتی که بر روی SharePoint دارید که اطلاعات سیستم ریما در آنجا قرار دارند، ایجاد کنید. برای هر اتصال ایجاد شده می توانید از اعتبار نامه های مختلفی استفاده و در نتیجه می توانید سطوح امنیتی مختلفی را تعریف کنید.

شما می توانید تمام لیست ها، کتابخانه اسناد یا گالری تصاویر را که از طریق SharePoint بر روی وب سایت شما ذخیره شده اند، با استفاده از وب پارت data source نمایش دهید. هیچ مبدل یا روش خاص دیگری نیاز ندارید.

ترکیب SharePoint با ریما به این معنی است که فایل های شما همواره به روز هستند و همه کاربرانی که با ریما کار می کنند با استفاده از همگام سازی دوطرفه از SharePoint به ریما به آخرین نسخه از فایل های شما دسترسی دارند.