RIMA

همه چیز درباره ریما

برگزيده کنفرانس بين المللي روابط عمومي براي سيستم هاي ويدئو کنفرانس

طراحی و پیاده سازی انواع سایت و پرتال

با توجه به قابلیت های گسترده سیستم مدیریت محتوا ریما، طراحی و پیاده سازی انواع وب سایت ها و پرتال های سازمانی در کمترین زمان ممکن قابل اجرا است. این سیستم قابلیت پیاده سازی انواع وب سایت های تجارت الکترونیک (فروشگاه های آنلاین) ، پرتال های سازمانی ، وب سایت های تجاری(انواع شرکت ها) و خدماتی، وب سایت های ورزشی با انواع قابلیت های موبایل دوست یا رسپانسیو، انواع اسلایدر و ... را داراست.
 

پرتال های سازمانی (وب سایت ادارت دولتی و شرکت های بزرگ)

پورتال های سازمانی - پرتال سازمانی - طراحی سایت سازمانی

پرتال های سازمانی اساساً با دو هدف طراحی و در سطح سازمانها مستقر میشوند. این دو هدف شامل مدیریت متمرکز اطلاعات سازمانی در مؤسسات و ارائه خدمات اطلاعاتی روزآمد می باشد. پرتال های سازمانی از یک سو امکان مدیریت متمرکز در سازمان را برای مدیران و معاونان مؤسسات و سازمانها فراهم می کنند و پنجره ای شفاف از سازمان را در مقابل چشم آنها قرار می دهند و از سوی دیگر کاربران و مشترکین خود را از آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به حوزه های کاری و تجاری آگاه می سازند.
این پرتال ها علاوه بر اطلاع رسانی زمینه های تعامل میان مدیران و کارمندان و مشتریان یا کاربران را ایجاد می نمایند. محیط شبکه ای پرتال های سازمانی به گونه ای طراحی می شود که یک کاربر پس از ورود به آنها خود را در فضای مجازی یک محیط تجاری یا کاری می یابد و علاوه بر انجام امور اجرایی و تجاری در سراسر اوقاتی که در این محیط به سر می برد احساسی از لذت را همراه با آموزش تجربه می نماید. یکی دیگر از ویژگیهای پرتال های سازمانی این است که کاربران با مشارکت در فعالیتهای مبتنی بر شبکه خلاقیتهای فردی را در خود پرورش میدهند.
امکانات تنظیم اختصاصی که معمولاً در هر پرتال سازمانی پیش بینی و ارائه می شود ضمن به چالش گرفتن تجربیات فردی کاربران در کار با امکانات شبکه ای و بسترهای ارتباطی، زمینه های خلاقیت آنها را به شیوه ای کاربردی ایجاد می نماید.
 

تجارت الکترونیک (وب سایت های فروشگاهی)

فروشگاه آنلاین و خرید و فروش اینترنتی

گستره جهانی اینترنت مزیت های فراوانی را پیش روی تجار، افراد و سازمان ها قرار داده است. از جمله ویژگی های بارز و پرکاربرد در دنیای وب امکان خرید فروش آنلاین تمامی محصولات بدون صرف زمان زیاد است. هدف از تجارت الکترونیک معرفی محصولات و خدمات به مشتریان در سطح اینترنت می باشد که با توسعه روز افزون اینترنت این شاخه از تجارت نیز هر روز رو به گسترش است.
 
سیستم مدیریت محتوای ریما با قابلیت های فراوان این امکان را برای شما فراهم آورده تا فروشگاه آنلاین خود را به آسانی راه اندازی و مدیریت کنید و از تمام مزایای تجارت الکترونیک یک فروشگاه آنلاین بهره مند شوید.
 

شبکه های اجتماعی

شبکه-های-اجتماعی

سیستم ریما یک بستر بسیار مناسب جهت راه اندازی انواع وب سایت های اجتماعی و ارتباطی را برای شما فراهم آورده است. از وبلاگ های شخصی گرفته تا اجرای شبکه های بزرگ اجتماعی با سیستم ریما قابل پیاده سازی و مدیریت آسان است.
 

وب سایت های خبری

وب-سایت-خبری.jpg

یکی از نیاز های اساسی وب سایت های خبری انتشار صحیح اخبار و امکان ایجاد ارتباط دوطرفه با مخاطبان و وجود گالری رسانه می باشد. سیستم ریما با ارائه یک سیستم گردش کار پیشرفته می تواند مراحل تولید یک خبر را تا زمان انتشار مدیریت کند و با امکانات پیشرفته جهت برقراری ارتباط با مخاطبان می تواند جذابیت های سایت شما را افزایش دهد
 

سایر انواع وب سایت ها

پیاده سازی انواع وب سایت ها در مقایسه با وب سایت های تجارت الکترونیک و شبکه های اجتماعی با استفاده از سیستم کاری ساده تر است. سایت هایی مانند:

  • وب سایت های معرفی
  • وب سای های تک صفحه
  • وب سایت ورزشی
  • وب سایت صنایع و کارخانجات
  • وب سایت مدرسه
  • وب سایت دانشگاهی